Update

2018.03.07 22:11
Üdv Mindenkinek!

Néhány dolgot rendberaktam az oldalon, amiket sokan kértek már. Először is a pályákhoz kiírtam az ajánlott verziószámot. Ez nem azt jelenti, hogy a későbbi verziókkal biztos, hogy nem működik a pálya, de ha valami gond van, akkor egy újratelepítés + pref. verzióval elindítás megoldhatja.

Ezen felül, ha bárkinek map specifikus gondjai vannak (tehát pl. sokaknak nem fogadja el a Juliká-ra való átnevezést, nem lehet lerakni a kart, nem oda spawnol, ahova kellene stb.), nem feltétlen tudom, hogy mi okozhatja a problémát, mivel rég készítettem a pályákat. Ezt most kijelenthetem, hogy visszanézni, ezzel szöszmötölni nem tervezek, úgyhogy, ha a fentebb említett újratelepítés nem oldja meg, és nincs más mód, legálisan használhattok cheatet.
Visszajelzéseknek köszönhetően, az eltűnt letöltés gombokat is pótoltam, és itt jegyezném meg, ha bármi probléma merül fel az oldalon, akkor a map ötlet űrlapban megírhatjátok, ahogy eddig is sokan tették. 
 
Köszönöm a türelmeteket. Sajnos a pályák gyorsan öregednek, és nyilván(...) a fejlesztőknek mindig kell valamit módosítaniuk a kódon, úgyhogy hamarosan végképp semmi nem fog működni, szóval amíg még lehet, pótoljátok, ami kimaradt!
 
Martial
Ezen felül, ha bárkinek map specifikus gondjai vannak (tehát pl. sokaknak nem fogadja el a Juliká-ra való átnevezést, nem lehet lerakni a kart, nem oda spawnol, ahova kellene stb.), nem feltétlen tudom, hogy mi okozhatja a problémát, mivel rég készítettem a pályákat. Ezt most kijelenthetem, hogy visszamenézni, ezzel szöszmötölni nem tervezek, úgyhogy, ha a fentebb említett újratelepítés nem oldja meg, és nincs más mód, legálisan használhattok cheatet.
Visszajelzéseknek köszönhetően, az eltűnt letöltés gombokat is pótoltam, és itt jegyezném meg, ha bármi probléma merül fel az oldalon, akkor a map ötlet űrlapban megírhatjátok, ahogy eddig is sokan tették. 
 
Köszönöm a türelmeteket a problémákkal, és 

Hírek

Update

2018.03.07 22:11
Üdv Mindenkinek! Néhány dolgot rendberaktam az oldalon, amiket sokan kértek már. Először is a pályákhoz kiírtam az ajánlott verziószámot. Ez nem azt jelenti, hogy a későbbi verziókkal biztos, hogy nem működik a pálya, de ha valami gond van, akkor egy újratelepítés + pref. verzióval elindítás...

Van egy map-ötleted?

Írd le itt, és küld el nekem. (Visszaválaszolni ezen keresztül nem tudok!)

Blog: www.mcadventurerhun.blogspot.hu